Translate

woensdag 6 februari 2019

Grey day??

geen grijs!


In januari was er veel textiel! Sneeuwverven, een tentoonstelling klaarmaken en een groot project ophangen, een opdracht gekregen en gemaakt. Teveel om op te noemen.
Een goede gewoonte is na het inleveren van werk, voor de tentoonstelling in Veendam, om mijn atelier uit te mesten!
Alles wat gebruikt werd en rondslingert wordt opgeruimd, gesorteerd en op de juiste plek gelegd.
Dit keer een klus omdat ik met veel tegelijk bezig was.
 Na al het opruimen, een flinke soplap en dweil er door heen! Natuurlijk vond ik weer het nodige aan onafgemaakte lappen en opzetjes. Zo ook deze grotere top! Ooit gemaakt toen ik regioleidster was, als voorbeeld op een regiodag!
Op alle grijze dagen van deze week, kunnen we veel kleur gebruiken! Kortom de quilt ligt onder de naaimachine!

1 opmerking:

  1. Zo gaat het vaak hé , even wat werk maar het opruimen brengt ook leuke dingen te voorschijn! Een erg leuke kleurige quilt top , vraagt om afwerking!
    Veel succes met jullie expositie. Ik zou graag komen kijken, maar helaas zit het er niet in...

    BeantwoordenVerwijderen