Translate

zaterdag 2 december 2017

een dagboekje: november fruit



November, een maand vol fruit.
Appels in overvloed van L. Maar ook een vriendin met een net vol mandarijnen aan de deur! En een van de laatste dagen van november mocht ik uit een krat vol dierbare lapjes en weefsels e.e.a. uitzoeken. Van tante A. geweest die altijd op reis was en de mooiste spulletjes mee terug naar huis nam.
Het fruit op dit quiltje komt uit Japan en was voor mij het startpunt van dit quiltje.
Machinaal gequilt.

7 opmerkingen:

  1. Leuk Jozet. heel fleurig! Toevallig zijn Mia en ik met dagboekblog begonnen een idee om mee te doen? Kijk even op mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja hoe we ook genoemd worden jou fruit is leuk samengesteld. Natuurlijk ben jij en anderen welkom bij de Stoffige Dagboeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, Jozet als je mij je mailadres doorgeeft, stuur ik je een link om mee te doen. Staat op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk fris quiltje. En een mooie herinnering aan je tante.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geeft een voorjaarsgevoel op een echte winterse dag. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen