Translate

zondag 27 januari 2013

werken aan de regiodag quilt

Deze dagen werkte ik aan de regiodag quilt.
De onderlaag mooi strak gespannen en gefixeerd, vervolgens Hobb's en top neergelegd en gespeld.
De vloer is super schoon, zo ook rondom 't naaimachine gebied, kan de quilt rustig neervleien.
De naaimachine met nieuwe naald, zoals voor ieder groot project. Ditmaal een naald met titanium, gaat veel langer mee. Helaas in Nederland ( nog) niet te krijgen. Mooi garen en mijn handen doen het werk. Muziek aan en ongestoord werken, voor koffie en lunch word ik uitgenodigd.
Terwijl ik stik gaan vele dames door mijn hoofd. Van geoefend quiltster tot beginneling. De naden zijn telkens anders, zoals de quiltsters!
shooting star blokken
De quilt kan gewonnen worden op 7 maart 2013 tijdens de regiodag in Norg!

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk om zo je dag door te brengen! Franny, van https://quiltvaria-nl.firstfind.nl/ verkoopt trouwens wel titanium naalden, zag ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Titanium-naalden zijn ook te koop bij Patch&Stitch quiltstudio van Wendy Janssen-Camp in Weert.
    http://www.patchandstitch.com/page8.php
    Groetjes Mien B.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor jullie reacties, ik zag mezelf weer in NYC....groeten van Jozet

      Verwijderen